REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „TANKUJ Z KLIMĄ 72H”

  1. Postanowienia ogólne
  • Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym „Tankuj z Klimą 72h”, adresowanym do klientów Sprzedawcy. Regulamin definiuje zasady przyznawania kart paliwowych za przewidziane w jego treści działania.
  • Program realizowany jest od dnia 6 grudnia 2023 roku do odwołania lub wyczerpania stanów magazynowych kart paliwowych.
  • Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy.
  • Zgłoszenie do Sprzedawcy chęci udziału w Programie oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
  • Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z Programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: marketing@klima.com.pl
  1. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
  • Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonujący w ramach tej działalności montażu urządzeń klimatyzacyjnych i/lub grzewczych oraz zakupu u Sprzedawcy urządzeń marek Gree, LG Electronics lub Mitsubishi Electric.
  • Sprzedawca – Zakład Techniki Cieplnej i Chłodniczej KLiMA sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach, adres: ul. Warszawska 17, 05-092 Łomianki, NIP: 5220102426, REGON: 008425510, KRS: 0000037036.
  • Program – program lojalnościowy „Tankuj z Klimą 72h” skierowany do Instalatorów posiadających certyfikat F-gazy, organizowany przez Sprzedawcę zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  • Karta – oznacza kartę paliwową Orlen o wartości 100 zł. Umożliwia ona zakupy na stacjach paliwowych Orlen i Bliska. Zasady użytkowania kart szczegółowo określone są w regulaminie dostępnym na stronie.
  1. Ogólne zasady Programu
  • Program adresowany jest do Firm Instalacyjnych zajmujących się montażem urządzeń klimatyzacyjnych i pomp ciepła, posiadających (wszystkie poniższe):
    • firmowy certyfikat f-gazy;
    • umowę kupiecką ze Sprzedawcą podpisaną minimum na 1 rok przed zgłoszeniem chęci udziału w Programie;
    • w ramach umowy kupieckiej odroczony termin płatności minimum 21 dni lub dłuższy;

oraz dokonujących regularnych i terminowych płatności w ramach dotychczasowej współpracy.

  • Z udziału w Programie wyłączone są firmy, które posiadają indywidualne warunki współpracy regulowane oddzielną umową zawartą pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą oraz firmy posiadające własne magazyny i umowy depozytowe.
  • Za każde 10 000 PLN netto zapłacone w terminie do 72h od daty wystawienia faktury Klient otrzymuje kartę paliwową Orlen o wartości 100zł.
  • Płatności Klienta dokonane w ten sposób w obrębie jednego miesiąca kalendarzowego sumują się. Oznacza to, że mogą dotyczyć kilku faktur na mniejsze kwoty zapłaconych w różnym terminie, ale każda z osobna spełnia zasady Programu. Po osiągnięciu progu 10 000 PLN netto, wydawana jest Karta.
  • Do określenia terminu płatności brana jest data wykonania przez Klienta przelewu. W przypadku zlecania przelewu w przededniu dnia wolnego, przesłanie przez Klienta bankowego potwierdzenia wykonania przelewu przyśpieszy proces rozliczania i wydania Kart z tytułu Programu. Dokumenty należy przesyłać na adres mailowy: danuta@klima.com.pl
  • Klient ma 30 dni na zgłoszenie się i odebranie Kart od momentu ich przyznania, o ile nie ustalił on ze Sprzedawcą innej formy odbioru, takich jak np. wysyłka.
  • W przypadku wystąpienia wątpliwości należy skontaktować się z Działem Marketingu KLIMA Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty e-mail na adres: marketing@klima.com.pl
  • Z ważnych powodów Sprzedawca ma prawo zamknąć Program informując o tym uczestników z 3 dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację stosownego ogłoszenia na stronie Sprzedawcy.
  1. W celu skorzystania z programu należy podjąć następujące kroki:
  • Zgłosić chęć udziału w Programie w celu potwierdzenia warunków współpracy kwalifikujących do udziału w Programie zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  • Zapłacić fakturę w terminie do 72h od daty jej otrzymania, z krótką informacją na danuta@klima.com.pl, w tytule maila należy wpisać: „Płatność 72h”.
  • W celu przyśpieszenia rozliczenia Programu i wydania Kart, pomocne będzie przesłanie potwierdzenia przelewu na maila danuta@klima.com.pl oraz ustalenie preferowanego sposobu rozliczania Programu oraz odbioru Kart.
  • Program można rozliczać każdorazowo po przekroczeniu progu płatności 10 000 PLN netto lub zbiorczo na koniec każdego miesiąca.
  • Karty odebrać można osobiście w biurze na Warszawskiej 17 lub są one dodawane do najbliższej wysyłki urządzeń dla Klienta.
  • Karty wydawane na miejscu w siedzibie firmy lub przekazywane bezpośrednio Klientowi do rąk własnych są aktywne i można korzystać z nich natychmiastowo.
  • Karty wysyłane kurierem do Klienta są nieaktywne i zostają aktywowane po uzyskaniu przez Handlowca potwierdzenia od Klienta otrzymania kart o danych numerach.
  1. Dane osobowe
  2. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sprzedawca.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu mailowego: marketing@klima.com.pl
  4. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących ze Sprzedawca obsługujących systemy informatyczne.
  5. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
  6. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  7. Przysługuje Państwu prawo do:
  8. Żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
  9. Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres mailowy podany w treści niniejszego Regulaminu cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  10. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  1. Reklamacje
  • Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres mailowy marketing@klima.com.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy” w tytule wiadomości.
  • Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
  • sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  • Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
  1. Postanowienia końcowe
  • Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  • Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
  • Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.