I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ogólne Warunki Umowy Sprzedaży Outletowej zawierają ramowe postanowienia Umowy Sprzedaży Outletowej regulujące kwestie zawierania i wykonywania Umów Sprzedaży Outletowej, płatności, ceny, wydania Towaru Outletowego, odstąpienia od Umowy Sprzedaży Outletowej, reklamacji i ochrony danych osobowych Kupującego. Załącznikiem do Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej jest blankietowy wzór (formularz) oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Outletowej.
- Pojęcia i wyrażenia pisane wielką literą w treści Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej, Polityki Prywatności oraz zaakceptowanych przez Kupującego Klauzul, mają znaczenia nadane im w treści Regulaminu Outletu.
II. CENA
- Wszystkie ceny prezentowane w Outlecie są cenami netto w polskich złotych (PLN) i nie podlegają dalszemu rabatowaniu.
- Cena jednostkowa Towaru Outletowego uważana jest za wiążąco uzgodnioną pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym z chwilą złożenia Zamówienia.
III. PŁATNOŚĆ
- Kupujący może zapłacić cenę za Towar Outletowy w sposób dostępny w Sklepie Internetowym na Platformie KLIMA B2B lub – w przypadku wybrania opcji „Odbiór własny” – w sposób dostępny u Sprzedającego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo wyłączenia niektórych form płatności w odniesieniu do niektórych Towarów Outletowych, kategorii Towarów Outletowych lub liczby zamawianych Towarów Outletowych.
- Kupujący, który złożył Zamówienie, może otrzymać od Sprzedającego, na wskazany przez siebie adres e-mail, fakturę elektroniczną. Kupujący akceptując warunki Regulaminu Outletu, Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej oraz Polityki Prywatności upoważnia Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106 b ust. 3 oraz art.106 n ww. Ustawy o podatku od towarów i usług.
IV. ODBIÓR/DOSTAWA TOWARU OUTLETOWEGO
ODBIÓR
- W przypadku wybrania przez Kupującego opcji „odbiór własny” Sprzedający wydaje Towar Outletowy Kupującemu w placówce, po opłaceniu faktury.
- Towar Outletowy pozostaje gotowy do odbioru przez Kupującego 3 dni.
- W przypadku, gdy odbiór Towaru Outletowego przez Kupującego w terminie określonym w pkt. 2 powyżej nie będzie możliwy, strony Umowy Sprzedaży mogą uzgodnić inny termin odbioru Towaru Outletowego.
- W przypadku nieodebrania Towaru Outletowego przez Kupującego w terminie określonym w pkt. 2 lub 3 powyżej, Sprzedający może odstąpić od Umowy Sprzedaży Outletowej, składając w tym celu Kupującemu stosowne oświadczenie woli ze skutkiem na dzień, w którym zostanie ono doręczone Kupującemu. W takim przypadku Umowa Sprzedaży Outletowej uważana będzie za niezawartą, a Zamówienie za anulowane.
DOSTAWA
- W przypadku zaznaczenia przez Kupującego w Zamówieniu opcji „dostawa”, w wykonaniu Umowy Sprzedaży Outletowej podmiot trzeci świadczy usługi Dostawy Towaru Outletowego, na warunkach wskazanych w odrębnym regulaminie, zamieszczonym na stronie firmy transportowej.
- Wysyłka urządzeń z Outletu jest ZAWSZE odpłatna i nie podlega rabatowaniu. Wyjątek stanowi sytuacja, w której urządzenia zakupione z outletu mogą zostać dołożone do wysyłki towaru zakupionego z regularnej oferty.
V. ODSTĄPIENIE KUPUJĄCEGO OD UMOWY SPRZEDAŻY OUTLETOWEJ
- Urządzenia z oferty Outletu nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślany zakup. Na miejscu jest możliwość obejrzenia urządzenia przed dokonaniem zakupu.
- Dokonujący zakupu Towaru Outletowego, który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu (14) dni od dnia otrzymania Towaru Outletowego.
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot Towaru Outletowego powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie – jednak nie później niż w terminie siedmiu dni (7) od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki ze zwracanym Towarem Outletowym powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem, albo złożone osobiście u Sprzedającego lub przesłane w postaci scanu na adres e-mail. W razie wykonania przez Kupującego prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży Outletowej zwrot Towaru Outletowego przez Kupującego może nastąpić w miejscu wydania Towaru Outletowego lub za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie, transportowe lub pocztowe.
- W przypadku zwrotu Towaru Outletowego koszty transportu do siedziby Sprzedającego ponosi Kupujący.
- Zwracany Towar Outletowy powinien znajdować się w stanie niezmienionym. Kupujący powinien zwrócić Towar Outletowy w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał. W szczególności do Towaru Outletowego powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem Outletowym części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zwracany Towar Outletowy powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, w którym został on dostarczony do Kupującego.
- Zwrot uiszczonej przez Kupującego ceny Towaru do Kupującego zostanie dokonany w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania towaru przez Sprzedającego, w formie przelewu bankowego.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar Outletowy, w którym – po dokonaniu jego imiennej rejestracji przeze Kupującego w bazie danych producenta – następuje rekonfiguracja oprogramowania indywidualizująca Towar Outletowy;
- sprzedaży Towarów Outletowych, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
VI. REKLAMACJE
- Sprzedający za pośrednictwem Outletu ujawnia i opisuje wady Towaru Outletowego lub okoliczność używania lub naprawy Towaru Outletowego. W zakresie ujawnionych i opisanych wad Towaru Outletowego („Wady Ujawnione”), Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji przy sprzedaży. Dla uniknięcia wątpliwości, powyższe zwolnienie od odpowiedzialności nie dotyczy wad innych niż Wady Ujawnione Towaru Outletowego.
GWARANCJA PRZY SPRZEDAŻY
- Ze względu na gwarancję urządzenia outletowe zostały podzielone na dwa typy:
A) Urządzenia outletowe – pochodzą z bieżącej oferty producentów. Przykładowo: egzemplarze ze zwrotów, po wymianach paneli lub innych części, posiadające drobne wady estetyczne obudowy, zniszczone oryginalne opakowanie, itp. W przypadku tych urządzeń gwarancja jest zgodna z warunkami producenta, tak jak w przypadku zakupu urządzeń z regularnej oferty.
B) Urządzenia przecenione – są to urządzenia nowe, ale nie będące częścią bieżącej oferty producentów. W ich wypadku obowiązuje 1 rok gwarancji, gdzie gwarantem jest Sprzedający. - Gwarant zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków z tytułu gwarancji w jak najszybszym możliwym terminie.
Dowód zakupu Towaru Outletowego oraz ważna karta gwarancyjna są niezbędne do przyjęcia przez gwaranta lub Sprzedającego reklamacji.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Kupującego zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych jest Sprzedający. Dane osobowe Kupujących są przetwarzane przez Sprzedającego w celu wykonywania Umowy Sprzedaży Outletowej.
- Przetwarzania danych osobowych Użytkowników lub Kupujących opiera się na dobrowolności ich podania.
- Użytkownikowi oraz Kupującemu przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy, albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Użytkownika oraz Kupującego w zakresie danych osobowych określa Polityka Prywatności.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Ogólne Warunki Umowy Sprzedaży Outletowej są dostępne na stronie Sprzedawcy.
- Jakakolwiek zmiana Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej nie ma wpływu na treść i moc wiążącą Umów Sprzedaży Outletowej zawartych przed wejściem tej zmiany w życie, jak również Umów Sprzedaży Outletowych zawartych w związku z Zamówieniami, które zostały złożone przed wejściem w życie zmiany Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej. Postanowienie powyższe stosuje się odpowiednio do zmian innych dokumentów powołanych w pkt. I. 2 powyżej.
- Kupujący składając Zamówienie zaakceptował treść, Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej i zobowiązał się do ich przestrzegania.
- Do Ogólnych Warunków Umowy Sprzedaży Outletowej został dołączony Załącznik w postaci Formularza odstąpienia od umowy sprzedaży w edytowalnej i możliwej do zapisu i wydruku formie.
- Ogólne Warunki Umowy Sprzedaży Outletowej wchodzą w życie z dniem 3 lipca 2023 r.