REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „SHOWROOM z KLIMĄ”
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym „Showroom z KLIMĄ”, adresowanym do klientów Sprzedawcy. Regulamin definiuje zasady przyznawania dofinansowania zakupionych u Sprzedawcy urządzeń przeznaczonych do celów ekspozycyjnych.
- I Edycja Programu realizowana jest od dnia 1 grudnia 2024 roku do dnia 1 grudnia 2025 roku.
- Program adresowany jest do firm Instalacyjnych posiadających certyfikat firmowy na f-gazy.
- Z udziału w Programie lojalnościowym „Rozbujaj się z Klimą” wykluczone są firmy partnerskie oraz firmy o statusie redystrybutora, które posiadają indywidualne i odrębne warunki współpracy.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy w zakładce Strefa Instalatora.
- Zgłoszenie do Sprzedawcy chęci skorzystania z Programu oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
- Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z Programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: marketing@klima.com.pl
- Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonujący w ramach tej działalności u Sprzedawcy zakupu urządzeń lub akcesoriów marek Gree, LG Electronics lub Mitsubishi Electric w hurcie oraz akcesoriów uzupełniających służących do montażu.
- Sprzedawca – Zakład Techniki Cieplnej i Chłodniczej KLiMA sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach, adres: ul. Warszawska 17, 05-092 Łomianki, NIP: 5220102426, REGON: 008425510, KRS: 0000037036.
- Program – program lojalnościowy „Showroom z KLIMĄ” skierowany do Instalatorów posiadających firmowy certyfikat F-gazy, organizowany przez Sprzedawcę zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Ogólne zasady Programu
- W ramach programu Klient ma możliwość uzyskania wsparcia na zakup urządzeń zakupionych do swojego showroomu, pod warunkiem zakupu tych urządzeń u Sprzedawcy – organizatora programu lojalnościowego.
- W celu zakupienia urządzeń do showroomu i ich późniejszego rozliczenia ze wsparcia przysługującego w ramach Programu, należy w pierwszej kolejności zgłosić taką chęć swojemu Opiekunowi Handlowemu.
- Faktura na takie urządzenia jest wystawiana z adnotacją: „urządzenia przeznaczone do showroomu”.
- Po realizacji showroomu, Klient jest zobowiązany do przesłania zdjęć showroomu, na których widoczne są wszystkie urządzenia jakie znajdowały się na fakturze wystawionej przez Sprzedawcę z adnotacją „urządzenia przeznaczone do showroomu”. A także do przesłania Sprzedawcy podpisanego oświadczenia, w którym informuje o lokalizacji i godzinach otwarcia showroomu. Wzór takiego oświadczenia dostępny jest u Sprzedawcy.
- Na podstawie przedłożonych materiałów i po ich akceptacji klient może wystawić fakturę Sprzedawcy tytułem: „usługa wykonanie showroomu”.
- Klient nie uzyska zwrotu z tytułu Programu na urządzenia zakupione do showroom, jeśli nie przedstawi Sprzedawcy dowodów, że dokonał ich profesjonalnej ekspozycji w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu w siedzibie swojej firmy, i tym samym umożliwił ich należyte zaprezentowanie klientowi b2c za swoim pośrednictwem.
- Sprzedawca ma prawo w każdej chwili zwrócić się do sprzedawcy z prośbą o kolejne udokumentowanie działalności showroomu Klienta i potwierdzenie, że urządzenia rozliczone w ramach programu lojalnościowego znajdują się na ekspozycji.
- Szczegółowe zasady programu
- Warunkiem koniecznym do uzyskania wsparcia ramach Programu od Sprzedawcy jest brak wymagalnego zadłużenia u Sprzedawcy oraz terminowe regulowanie płatności.
- Maksymalna wysokość przysługującego Klientowi wsparcia z tytułu Programu to 1% całości jego wydatków netto na zakup urządzeń i akcesoriów u Sprzedawcy w okresie 12 miesięcy poprzedzających fakturę zakupową zawierającą urządzenia przeznaczone na ekspozycję.
- Do rozliczenia w Programie Klient może zgłosić się w dowolnym momencie, jednakże nie częściej niż raz na 12 miesięcy.
- Rozliczenie następuje na zasadzie kompensaty faktury zakupowej z fakturą wystawioną przez Klienta na Sprzedawcę w terminie do 30 dni.
- W przypadku wystąpienia wątpliwości należy skontaktować się z Działem Marketingu KLIMA Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty e-mail na adres: marketing@klima.com.pl
- Z ważnych powodów Sprzedawca ma prawo zamknąć program informując o tym uczestników z wyprzedzeniem miesięcznym poprzez publikację stosownego ogłoszenia na stronie Sprzedawcy
- Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sprzedawca.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu mailowego: marketing@klima.com.pl
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących ze Sprzedawca obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- 1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
- 2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres mailowy podany w treści niniejszego Regulaminu cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
- Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres mailowy marketing@klima.com.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy” w tytule wiadomości.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
- Postanowienia końcowe
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.