REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „TANKUJ Z KLIMĄ 72H”

  1. Postanowienia ogólne
  • Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym „Tankuj z Klimą 72h”, adresowanym do klientów Sprzedawcy. Regulamin definiuje zasady przyznawania kart paliwowych za przewidziane w jego treści działania.
  • Program realizowany jest od 1 kwietnia 2025 roku do 1 kwietnia 2026 lub wyczerpania stanów magazynowych kart paliwowych.
  • Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy.
  • Zgłoszenie do Sprzedawcy chęci udziału w Programie oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
  • Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z Programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: program@klima.com.pl
  1. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
  • Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonujący w ramach tej działalności montażu urządzeń klimatyzacyjnych i/lub grzewczych oraz zakupu u Sprzedawcy urządzeń marek Gree, LG Electronics lub Mitsubishi Electric.
  • Sprzedawca – Zakład Techniki Cieplnej i Chłodniczej KLiMA sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach, adres: ul. Warszawska 17, 05-092 Łomianki, NIP: 5220102426, REGON: 008425510, KRS: 0000037036.
  • Program – program lojalnościowy „Tankuj z Klimą 72h” skierowany do Instalatorów posiadających firmowy certyfikat F-gazy, organizowany przez Sprzedawcę zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  • Karta – oznacza kartę paliwową Orlen o wartości 100 zł. Umożliwia ona zakupy na stacjach paliwowych Orlen i Bliska. Zasady użytkowania kart szczegółowo określone są w regulaminie dostępnym na stronie.
  1. Ogólne zasady Programu
  • Program adresowany jest do Firm Instalacyjnych zajmujących się montażem urządzeń klimatyzacyjnych i pomp ciepła, posiadających (wszystkie poniższe):
    • firmowy certyfikat f-gazy;
    • umowę kupiecką ze Sprzedawcą podpisaną minimum na 1 rok przed zgłoszeniem chęci udziału w Programie;
    • w ramach umowy kupieckiej odroczony termin płatności minimum 21 dni lub dłuższy;

oraz dokonujących regularnych i terminowych płatności w ramach dotychczasowej współpracy.

  • Z udziału w Programie wyłączone są firmy, które posiadają indywidualne warunki współpracy regulowane oddzielną umową zawartą pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą oraz firmy posiadające własne magazyny i umowy depozytowe.
  • Za każde 10 000 PLN netto zapłacone w terminie do 72h od daty wystawienia faktury Klient otrzymuje kartę paliwową Orlen o wartości 100zł.
  • Płatności Klienta dokonane w ten sposób w obrębie jednego miesiąca kalendarzowego sumują się. Oznacza to, że mogą dotyczyć kilku faktur na mniejsze kwoty zapłaconych w różnym terminie, ale każda z osobna spełnia zasady Programu. Po osiągnięciu progu 10 000 PLN netto, wydawana jest Karta.
  • Do określenia terminu płatności brana jest data wykonania przez Klienta przelewu. W przypadku zlecania przelewu w przededniu dnia wolnego, przesłanie przez Klienta bankowego potwierdzenia wykonania przelewu przyśpieszy proces rozliczania i wydania Kart z tytułu Programu. Dokumenty należy przesyłać na adres mailowy: program@klima.com.pl
  • W przypadku wystąpienia wątpliwości należy skontaktować się z Działem Marketingu KLIMA Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty e-mail na adres: programg@klima.com.pl
  • Z ważnych powodów Sprzedawca ma prawo zamknąć Program informując o tym uczestników z 3 dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację stosownego ogłoszenia na stronie Sprzedawcy.
  1. W celu skorzystania z programu należy podjąć następujące kroki:
  • Zgłosić chęć udziału w Programie w celu potwierdzenia warunków współpracy kwalifikujących do udziału w Programie zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz ustalenie formy rozliczania oraz odbioru kart. W tym celu należy przesłać maila na adres: program@klima.com.pl
  • Po uzyskaniu potwierdzenia od Sprzedawcy udziału w Programie, należy zapłacić fakturę w terminie do 72h od daty jej otrzymania i przesłać potwierdzenie przelewu na maila: program@klima.com.pl, w tytule maila należy wpisać: „Płatność 72h”.
  • Program można rozliczać każdorazowo po przekroczeniu progu płatności 10 000 PLN netto lub zbiorczo na koniec każdego miesiąca.
  • Karty przesyłane są mailowo na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w formie kodów QR.
  1. Dane osobowe
  • Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sprzedawca.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu mailowego: program@klima.com.pl
  • Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących ze Sprzedawca obsługujących systemy informatyczne.
  • Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
  • Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  • Przysługuje Państwu prawo do:
    • Żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres mailowy podany w treści niniejszego Regulaminu cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  1. Dane osobowe
  • Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres mailowy program@klima.com.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy” w tytule wiadomości.
  • Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
  • Sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  • Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
  1. Postanowienia końcowe
  • Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  • Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
  • Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.